0(486) 616 2373 0(544) 448 9233

Allianz Türkiye, yeni neslin en sosyal markaları arasında yer aldı

Sigorta sektörünün lideri Allianz Türkiye, dijitalleşmede gösterdiği gelişmelerle Digital Age Dergisi’nin düzenlediği “Yeni Neslin En Sosyal Markaları” listesinde en dijital 50 markadan biri seçildi.

Sosyal medyanın trendlerine uygun dijital stratejisi, yeni nesil mecralarda varlığı, sosyal medyada gerçek zamanlı içerikler üretmesi, konvansiyonel ile dijital arasında etkileşim yaratan sosyal medya ürünleri yaratması ve var olduğu tüm sosyal ağlarda ulaşılabilir, samimi ve özgün olması, Allianz Türkiye’nin en dijital şirketler arasında yer almasını sağladı.

Müşteri memnuniyeti ve teknoloji odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü yapma vizyonuyla çalışan, sigorta sektörünün lideri Allianz Türkiye, dijitalleşme alanında gösterdiği etkin çalışmalarıyla övgü toplamaya devam ediyor. Dijital pazarlama alanında sektörün öncü yayınlarından Digital Age Dergisi’nin düzenlediği “Yeni Neslin Sosyal Markaları” listesine göre Allianz Türkiye, en dijital 50 şirket arasında yer aldı.

Sosyal medyanın trendlerine uygun bir dijital strateji belirlemenin, yeni nesil mecralarda var olmanın, sosyal medyada gerçek zamanlı içerikler üretmenin, konvansiyonel ile dijital arasında etkileşim yaratan sosyal medya ürünleri yaratmanın ve var olduğu tüm sosyal ağlarda ulaşılabilir, samimi ve özgün olmanın öncelik olarak belirlendiği listede Allianz Türkiye tüm bu kriterleri yerine getiren dijital yapılanmasıyla ödüle layık görüldü.

Allianz Türkiye’nin Dijital Girişimleri

Dijitalleşme vizyonunun temeline yine müşteri odaklılığı koyarak, müşterilerinin rahatça ulaşıp içeriğini kolayca anlayacakları teknolojilerle desteklenmiş ürünlerinin, dijital mecraların da desteğiyle tüm kanalları üzerinden yaygınlaşmasını hedefliyor. Allianz Dijital Dönüşüm Programı ile tüm iş süreçleri sürekli güncelleniyor. Takipçilerine Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube kanallarından ulaşan, her an müşterilerinin yanında olma amacıyla geliştirdiği “Allianz’ım” isimli mobil uygulaması da bulunan Allianz, dijital dönüşüme en hızlı ve kapsamlı uyum sağlayan markalar arasında yer alıyor. Kendi kurumsal yapısı dışında acentelerinin de dijitalleşmesine katkıda bulunan Allianz, DigitALL portali ile acentelerinin tüm işlemlerini tek bir platformda yapabilmelerini ve böylelikle müşterilerine her an her yerden en hızlı şekilde hizmet verilebilmesini sağlıyor. Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı ile dijital çalışmaların içeriden dışarıya iletişim anlayışıyla yayılmasına öncülük eden şirket, dijital mecralarda kesintisiz ve interaktif bir iletişim amacıyla yola çıkmak üzere çalışanlarına da sosyal medya eğitimi veriyor.

Diğer Haberler